مرکز گفتمان انقلاب اسلامی

مرکز گفتمان انقلاب اسلامی

مرکز گفتمان سازمان بسیج دانشجویی از سـال 1395 به منظور بسط گفتمان انقلاب اسـلامی و خـرده گـفـتـمـان‌هـای ذیـل آن شـروع بـه فعالیت نموده است. این وبلاگ به صورت موقت انـتـشـار دهنده محصولات مرکز گفتمان و سایر محتواهای مرتبط با گفتمان انقلاب اسلامی می‌باشد. برای سـفـارش محتوای مورد نـیـازتان در دانـشـگاه به قسمت "تماس با مرکز گفتمان" مراجعه نمایید.

طبقه بندی موضوعی

مستند «هالیوود، اسب تروا» به کارگردانی و نویسندگی داود جلیلی و سلمان ابوطالبی به بررسی نقش زنان و مسائل جنسی در سینمای هالیوود، استفاده ابزاری از آنان جهت کسب درآمد بیشتر و تاثیرات محصولات کمپانی‌های هالیوود بر خانواده می‌پردازد.

این مستند از نظرات کارشناسی شخصیت‌های جهان مانند پروفسور نورمن فینکنیشتاین جامعه شناس آمریکایی، ماریا پومیه اندیشمند فرانسوی، عثمان موجی متفکر و نویسنده مصری، آرت الیویر تهیه کننده هالیوود و شهردار سابق بلفلاور در ایالت کالیفرنیا و معاون نامزد آزادی‌خواه ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۰۰، مانوئل گالیانا روس، محقق و نویسنده اسپانیایی و... بهره گرفته است و می‌کوشد نقش زنان در طول نزدیک به یک قرن فعالیت سینمای هالیوود را آسیب‌شناسی کند.

در این مستند مجید ابهری آسیب‌شناس و متخصص علوم رفتاری، فردین علی‌خواه مدرس دانشگاه و پژوهشگر، حمید رهبر مستندساز و تهیه کننده ایرانی، غلامرضا منتظمی کارشناس رسانه‌های بین‌المللی در تولید بخش ایران این فیلم، تاثیرات محصولات هالیوود در جامعه ایران را بررسی می‌کنند.

برای دانلود این مستند می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید:

کیفیت  132K با  حجم  61Mb

کیفیت 256K با حجم 115Mb

کیفیت 500K با حجم 256Mb

نظرات  (۱)

سلام
بخدا عالیه
بخدا عالیع
چندین بار پخش کنید
واقعا دست مریزاد
خیلی خوبه که گذاشتید دانلود کنیم باید همه ببینن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی