مرکز گفتمان انقلاب اسلامی

مرکز گفتمان انقلاب اسلامی

مرکز گفتمان سازمان بسیج دانشجویی از سـال 1395 به منظور بسط گفتمان انقلاب اسـلامی و خـرده گـفـتـمـان‌هـای ذیـل آن شـروع بـه فعالیت نموده است. این وبلاگ به صورت موقت انـتـشـار دهنده محصولات مرکز گفتمان و سایر محتواهای مرتبط با گفتمان انقلاب اسلامی می‌باشد. برای سـفـارش محتوای مورد نـیـازتان در دانـشـگاه به قسمت "تماس با مرکز گفتمان" مراجعه نمایید.

طبقه بندی موضوعی

 انیمیشن کوتاه «دیستوپیا»، ساخته «پیتر تومادزی» در سال ۲۰۱۱، طعنه‌ای است به بشرِ همین دوران در ویران‌شهر. دیستوپیا دورانی است که زندگی به قصد مصرف و خوردن انجام می‌گیرد. زندگی انسان به «لذت از خوردن» تقلیل یافته است. آدمیان از شرایط طبیعی خارج شده‌اند، اطرافشان را یا موجوداتی برای خوردن پر کرده و یا چیزهایی که آن‌ها را به خوردن و مصرف بیشتر سوق می‌دهد. تلویزیون مدام آگهی‌های مربوط به خوراکی‌ها را پخش می‌کند، مغازه‌ها و تمام تبلیغات شهر را خوراکی‌ها به خود اختصاص داده‌اند. شرایط این انسان آنقدر نامتعادل و به دور از توازن طبیعی است که حیوانات نیز از این نوع زندگی روی می‌گردانند و راهشان را از انسان جدا می‌سازند.

 برای دانلود این انیمیشن با حجم 7.25 مگابایت اینجا کلیک کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی