مرکز گفتمان انقلاب اسلامی

مرکز گفتمان انقلاب اسلامی

مرکز گفتمان سازمان بسیج دانشجویی از سـال 1395 به منظور بسط گفتمان انقلاب اسـلامی و خـرده گـفـتـمـان‌هـای ذیـل آن شـروع بـه فعالیت نموده است. این وبلاگ به صورت موقت انـتـشـار دهنده محصولات مرکز گفتمان و سایر محتواهای مرتبط با گفتمان انقلاب اسلامی می‌باشد. برای سـفـارش محتوای مورد نـیـازتان در دانـشـگاه به قسمت "تماس با مرکز گفتمان" مراجعه نمایید.

طبقه بندی موضوعی

مرکز گفتمان سازمان بسیج دانشجویی از سال 1395 به منظور بسط گفتمان انقلاب اسلامی و خرده گفتمان‌های ذیل آن شروع به فعالیت نموده است. در این مدت دستاوردهای این مرکز عبارت است از:

- برگزاری یک دوره بازخوانی آثار شهید مرتضی مطهری با محوریت کتاب پانزده گفتار و نبرد حق و باطل

- تولید بیش از هشت جزوه ذیل گفتمان کلان انقلاب اسلامی

- تولید کتابچه چیستی و چگونگی فرآیند توسعه در ایران

- طراحی مدل کلان گفتمان انقلاب اسلامی و خرده گفتمانهای ذیل آن

- طراحی مدل گفتمان سازی متناسب با گفتمان انقلاب اسلامی

- تشکیل حلقه‌های مطالعاتی و گروه‌های نخبگانی در سطح دانشگاه‌ها

- برگزاری نشست تخصصی با اساتید برتر دانشگاه‌های کشور

- برگزاری جلسات متعدد بررسی مسائل روز

- برگزاری جلسات نقد و بررسی کتاب

- برگزاری جلسات نقد و بررسی فیلم با رویکرد گفتمانی

و...

این وبلاگ موقتا تا راه اندازی وب سایت رسمی، جهت ارائه تولیدات مرکز راه اندازی شده است و تلاش می‌شود علاوه بر موارد تولیدی، سایر محتواهای قابل استفاده که توسط مجاهدین عرصه جهاد کبیر تولید می‌شود، نیز منتشر گردد.

ایده آل ما در راه اندازی این وبلاگ ایجاد یک پایگاه محتوایی ویژه دانشجویان است تا هر شخص با هر سلیقه و علاقه مندی بتواند آنچه که برای غلبه دادن گفتمان انقلاب بر گفتمان سلطه در دانشگاه‌ها نیاز دارد را به راحتی بیابد؛ لذا شما می‌توانید موضوعاتی را که در آن نیاز به محتوا دارید را از طریق راه‌های ارتباطی اعلام شده در قسمت "تماس با من" به ما اطلاع دهید تا در اسرع وقت متناسب با آن مطالبی را در وبلاگ قرار دهیم.