مرکز گفتمان انقلاب اسلامی

مرکز گفتمان انقلاب اسلامی

مرکز گفتمان سازمان بسیج دانشجویی از سـال 1395 به منظور بسط گفتمان انقلاب اسـلامی و خـرده گـفـتـمـان‌هـای ذیـل آن شـروع بـه فعالیت نموده است. این وبلاگ به صورت موقت انـتـشـار دهنده محصولات مرکز گفتمان و سایر محتواهای مرتبط با گفتمان انقلاب اسلامی می‌باشد. برای سـفـارش محتوای مورد نـیـازتان در دانـشـگاه به قسمت "تماس با مرکز گفتمان" مراجعه نمایید.

طبقه بندی موضوعی

عبادت که ذوق جان و شوق روان است، اسرار، حکم، لطایف و طرایفی دارد که هر کس با آن آشنا و بدان روشنا شود، طعم شیرین و عطر مُشکین آن را هرگز رها نخواهد کرد و همواره دست نیاز به درگاه بی‌نیاز را به دعای «اللّهم أذقنا حلاوة عبادتک» دراز می‌کند.

گذشته از اسرار و حکمی که در اصل و حقیقت عبودیت نهفته، هر یک از جلوه‌ها و نمادهای آن نیز طرایف و ظرایفی دارد که تأمین کنندهٴ بُعدی از ابعاد هستی انسان است. کتاب ارزشمند «حکمت عبادات» اثر آیت الله جوادی آملی(حفظه الله) برای تبیین و تفسیر این امر مهم در ده بخش به عبادات و حکمت آن، نیت و حکمت آن، طهارت و حکمت آن، نماز و حکمت آن، آن روزه و حکمت آن، اعتکاف و حکمت آن، تلاوت قرآن و حکمت آن، دعا و حکمت آن، تولّی و تبرّی و حکمت آن، ذکر و حکمت آن و... می‌پردازد.

برای خرید این کتاب اینجا کلیک کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی